otrdiena, 2016. gada 5. janvāris

Zuzīte

Mani atrada kādā rudens dienā, kad jau biju ļoti izsalkusi, izslāpusi un pavisam nošņurkusi. Kāpēc mani pameta, nezinu. Biju īsta mājas kaķenīte. Arī atradējai mierīgi ļāvos, lai mani paņem rokās, un murrāju, murrāju... 



Nu esmu patversmē "Ulubele", izgājusi visas ārsta procedūras un atkopta. Te par mani patiešām rūpējas, tikai... gribas pašai savas mājas un kādu klēpi, kurā varētu pamurrāt. Tādu kā es jau te, diemžēl, ir daudz. 

Gaidot... 
Zuzīte


Palīdzēt Ulubeles iemītniekiem finansiāli iespējams:
- portālā Ziedot.lv - Ulubeles projektam “Izdari sirds darbu
- zvanot uz ziedojumu tālruni 90006083 (1 zvans = 1,42 eur)
- pārskaitot līdzekļus uz Ulubeles kontu:
Biedrība „Dzīvnieku pansija Ulubele”
PVN Reģ.Nr. LV 40008095993
AS Swedbank, Swift: HABA LV 22
Konts: LVL: LV38HABA0551011767179

Sīkāka informācija, sazinoties ar Ulubeles vadītāju Ilzi Džonsoni pa tālruni 20203333 vai e-pastu ulubele@ulubele.org 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru